I.Boice | Iranian Boice Community


عکس های امروز (2014.09.18) کنفرانس مطبوعاتی Can't Stop توی مانیلای فیلیپین.

 

عکس های قدیمی:

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:17---29 شهريور 1393
می دونم طرفدار جمع می کنه ولی ارزش نداره :| تاحالا که دووم آورده در مقابل دخترا... :|
تازه خودش تو دیرکترز کات گفته بود ترجیح میدم بیشتر رو موسیقی و کار اصلیم تمرکز کنم و علاقه ی زیادی به بازیگری ندارم و فکر می کنم این درست تر باشه! وگرنه تاحالا کلی فیلم بازی کرده بود!!
درهرحال اگه بخوادم بازی کنه آخرش نره شکست عشقی بخوره من خودکشی می کنما :|
به قول هادی به درد فیلم پلیسی بدجور میخوره اونم الان با این قیافه ^____^
پاسخ: اره موافقم فیلم پلیسی بازی کنه خیلی خفن میشه!!


مهسا19
ساعت4:45---28 شهريور 1393
وای نه توروخدا چی چیو سریال جدید بازی کنه؟؟؟!!!! با این تیپ و قیافش 100٪ باید بره عاشق بشه من تحمل ندارم.....
:|

پاسخ:نه مهسا خوبه دیگه! کلی طرفدار جدید جمع میکنه!! خیلی خوش تیپ شده!!



vm
ساعت21:40---27 شهريور 1393
هیون به زور مجبور شده موهاش رو کوتاه کنه.پس نتیجه میگیریم که میخواد سریال جدید بازی کنه!تنهایی به این نتیجه رسیدم! :|
پاسخ: خدا از دهنت بشنوه ^___*


sara
ساعت21:33---27 شهريور 1393
مرسي
يه چيزي خيلي باحاله...يونگ مدل موش،مدل قبلي موي هيون،هيون مدل موي قبلي شينو زده،مين و شين هم نامشخص ان!احتمالا فردا مدل موي مين تبديل به مدل موي قبلي يونگ ميشه!
پاسخ: خخخخ چی بگم من :)))) مهم اینه همشون همه جوره خوش تیپن ^__^


من
ساعت19:44---27 شهريور 1393
جالب بودن ممنون پوران جان
میگم جونگهیون موهاشو کوتاه کرده چقد عاقا شده
پاسخ: خواهش عزیز :) بله بله البته آقا بود...آقاتر شده *__^


sahar
ساعت18:36---27 شهريور 1393
الهی بمیرم یونگ قیافش یه جوری شدهنمیدونم چرا وقتی اینجوری میبینمش گریم میگیرهممنون پوران جون
پاسخ:خدا نکنه! خوابه ...چشماش باز نمیشه از زور خستگی!


رز
ساعت17:10---27 شهريور 1393
سلام ممنون پوران جون توی توییت یونگ خوندم DSMمیدونیدمنظورش چی بوده ممنون بابت عکس ها

پاسخ: سلام عزیزم خواهش میکنم..کدوم توییتش خانومی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 27 شهريور 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com